Toivottavasti joku pelastava enkeli nyt lukkee tätä ja ossais auttaa mua ees hitusen.

Ongelmana on tää mun hamppukasa tässä päässä. Tunnetaan toisella nimellä hiukset. Haluan kasvattaa omia hiuksia, eikä hirveänä innosta tuo latvojen leikkaaminen. Tottakai sillon tällön käyn leikkaamassa, mutta tuntuu että tätä kuontaloa pitäs olla joka toinen viikko leikkelemässä! Käytin yhteen välliin tosi palijon suoristusrautaa, mutta senki käytön oon reilusti puolittanu ja hiuksia ennoo värjänny nyt marraskuun jäläkeen, paitti juurikasvun. Föönin oon suosiolla jättäny kokonaan pois, koska se oli pahinta mitä mun hiuksille voi olla. Kerran föönaan niin oon seuraavana päivänä ihan röllin näkönen :D

Ostin sitten kaupasta tätä palijon kehuttua Tresemmen shampoota ja hoitoainetta ja jopa vielä kaupan päälle hiusnaamion! Tuote alussa tuntu toimivan, mutta sitten kävi niin, että mitä enemmän käyttIin niin sitä vähemmän tuote vaikutti. Ja auta armias ku oon käyny illalla suihkussa ja laitan nukkumaan, niin aamulla tukka on ihan sairaan takkunen ja latvat harottaa joka iliman suuntaan!!

Onko minkäänlaisia hyviä ja toimivia hoitoaineita/öljyjä/luonnontuotteita, jotka on vaikka hiuksiin jätettäviä? Entä kotikonstit?