Meinasin tänne alkaa rustaileen eilisistä vaaleista, mutta ehkä parempi, etten ennään siittä jauha ku ne oli ja meni ja tulos on mikä on :) ja kröhöm.. saanu koko eilisen illan kinata isoveljen tyttökaverin kanssa, joka kannusti keskustaa! Tyttö reppana oli ihan paineissa ja mun pikkuset kettuilut vaan pahensi asiaa, mutta nyt shhhh! :D

Elikkä kirjotanpa tänne vaikka tämän päiväsestä pankki reissusta. En tiijä mistä muropaketista se nainen se työsopparinsa oli saanu, mutta ekanaki se laski minun palakan päin helevettiä. Tämän naisen mukkaan tienaan kuussa vain 400 euroa :DD Eihän siinä voinu muuta ku vähän naureskella ja sannoin että laskeppa uusiksi. No sitten ku se laski niin se sai vain 500 euroa :D Toinen mitä se mulle sano, niin mun on kuulemma turha käyvä verottajalla sanomassa tuosta minun työmatkasta (ees-taas yli 200 kilsaa!) koska en kuulemma tule saamaan siittä mittään irti. Kolomas mitä se sano, että mun ei kannate ottaa lainaa ku vasta 40-vuotiaana :D Ja viiminen ehotus jo oli terveys syistäki jo niin naurettava, että lähin sieltä melekeen ovet paukkuen:

Tämän naisen mielestä mun pitäs pistää pystyyn säästötili (ihan jees ajatus muuten) MUTTA! Se lisäsi siihen, että mun kannattis asustella äipän luona vuojen verran ja kulukea vuojen verran autolla maanantaista - perjantaihin ja joskus jopa lauvantaisin tosiaanki se yli 200 kilsaa :DD vain että saisin säästettyä rahhaa! Eihän tuo voi olla ennään tervettä ajjaa joka päivä nuin palijon?? Sannoin vaan siinä, että harkitaan ja lähinki käveleen..

Soitin heti seuraavaan pankkiin ja sainki sinne ajan :) Saapa nähhä onko pankinvaihto eessä!