Kävin tämän viikon alussa kattomassa ittelleni asuntoa. 50 neliöinen kaksio ja voi että olihan se ihana!! Se mitä kuvista olin eka nähäny, niin mielytti jo sillon silimää, mutta ku pääsin paikanpäälle, niin meinasi onnen kyyneleet virrata ku kaikkien niitten kamalien kämppien jäläkeen, löyty oikeasti KOTI!

Keittiö oli ekanaki rempattu lattiasta kattoon ja siellähän oli parit lasikaapitki, jonka yläpuolella oli spotti valot ja tottakai viimistä huutoa oleva pakastin/jääkaappi yhistelmä. Olohuone jatku siittä keittiöstä suoraan ja siinä oli kans seinät maalattu beigen värisiksi ja olohuoneen ja etteisen ''välissä'' oli suuri lasikaapisto (?). RAKASTAN! Heti uluko-ovea vastapäätä oli vessa, ja sehän oli kans rempattu ja sinne oli laitettu parit tummaa puuta olevat kaapit. Lopuksi sitten tuli makkuuhuone, joka vähän yllätti tylsyydellään, mutta muu kämppä oli niin nättiä, että ei haittaa vaikka makkarissa oliki vanahat kaapit jätetty remppaamatta.

Kokonaisuuden kumminki pelasti se, että tää oli eka asunto missä oli laminaatti!! Kokolattiamatto on vaan sitä mennyttä aikaa ja oon niin nirso, että mullekki kelepaa vai laminaatti ja tässähän oli. Tein kyllä kaikille seleväksi, että voisin muuttaa vaikka siihen samantien, mutta  ylläri ylläri, mulla on kilpailija. Yh isukki... Se on se karu totuus ylleensä, että lapsi perheethän ne kämpät saa aina ensimmäisinä ja sitten tullaan me muut, mutta toivon, että tämä nainen ottais kumminki huomioon mun tilanteen. Kulujen joka päivä yli 200 kilsaa autolla ja oon kumminki työssäkäyvä ihminen. Tämä yh isukki kumminki asustelee jo paikkakunnalla.. Mutta sei auta ku ootella pääsiäiseen saakka ja oottaa tuomiota.  Heikolta näyttää viimeistään siinä ku sannoin minkä rotunen koira mulla on. Molossikoira ja monihan pittää nuita tappajina -.- Vaikka meijänki vaaveli on yks rauhallisimmista ja kilteimmistä koirista minkä minä tiijän!! Nytki nukkuu pallo sUussa minun viekussa!

Vois laittaa pötkölleen koissulin viereen ja aamulla herätä taas ennen sian pierua ja lähtä ajeleen töihin. Vois samalla tämä hirmu pääkipu loppua. Eihän tätä ole jatkunu ku vaan se nelijä päivää :c