Tässähän meinaa jo ihan jännittään :D Jos alottais siittä, että kukas hemmetti se mää oon!? Eka näin aluksi haluan kertoa kaikille, että ku meikä tyttö netissä seikkailee, niin en hirveänä viitti omia tietoja tänne vuodatella. Esim. työ, perhe jne..

Sen verran nyt kumminki voin paljastaa, että sukupuoli on nainen (viimeksi kun tarkistin) ja tulen täältä Lapista :3 Ikkää löytyy 21 (-89), mutta tässä kerkiää niin nopiaa vanheta, että mennee jo melekeen laskuissa sekasin! Kenties jo jottain ikäkriisiä ilimassa? :D Oon tällänen sosiaalinen pimatsu, joka on melekeempä aina äänessä. Huumoria ei puutu! Vaikka tuota ''läppää'' tullee heitettyä aika palijonki, niin onhan mulla vakavaki puoli. Eli sillon ku suutun niin son alta pois ihmiset!

Asiat mikkä mua eniten kiinnostaa on ylipäätänsä koirat, musiikki, muoti, liikunta, ruoka, julkkisjuorut, pitkät viikonloppu illat ja lista jatkuu ja jatkuu! Oikeastaan mun kanssa voi höpötellä vähän kaikesta, mutta ei sellasista asioista missä pittää käyttää matikkaa, koska oon ihan perseestä siinä! :D

Mulla löytyy lapsi: 2-vuotias, 70 kilonen, niin ja nelijä jalakaa ja aika karvanen otus. Kuolaa enemmän ku laki sallii!  Vois jo sanoa, että on meikäläinen syntyny luuta kädessä, ku koko ajan saa olla siivoamassa lattioita. Tämä sylivauvva on rodultaan bullmastiffi ja uros. Ikuinen lapsi.. Herra saa joskus ihime sekoamis kohtauksia, että pittää alakaa juoksemaan kämppää ympäri ja hyppiä sohovilla niin että tyynyt lentelee pitkin lattioita ja raahaa aina jotaki lelua matkassa. Ja joskus tuntuu, että kaveri vaan nukkuu, syö, kussee ja paskoo ja taas nukkuu.. Mutta eihän nyt kukkaan jaksa joka päivä riehua??

Siinä oli pieni tietopakkaus ja tietenkin päivien edetessä, sitä kirjottelee lissää ittestänsä ja omasta elämästä. Päivä ollu pitkä ja kelloki huutaa jo yhtätoista illalla, niin eiköhän se olis pikkusen Kiran aika mennä nunnumaan ja nähhä jottain kivoja ja kauniita unia :3 Pitäkää ihmiset hauska viikonloppu!!