Uuven työpaikan takia, en tunne vielä kunnolla mun työkavereita. Yhen kanssa oon kumminki tullu tosi hyvin juttuun ja päätettiinki, että lähemmä yhessä baanalle. Mää majotin itteni tänne työkaverin luo ja täällähän me aloteltiin juomalla muutamat lonkerot. Hyvinhän ne nousi päähän ku ei ole kahteen kuukauteen käyny juomassa! :D

Saatiin sitten yhiltä herroilta kyyti kaupungille ja käytiinki juomassa parit yhessä ''räkälässä''. Siinä ku puhuttiin paskaa ja juotiin ja pelattiin pelikonneilla niin työkaverin puhelin soi. Sen kaveri soitti ja pyysi meitä käymään yhessä ravintolassa moikkaamassa sitä ja sen seuralaisia. Siinä oli yks tyttö ja vissiin sitten viis poikaa? No se yks miehistä sitten iski silimänsä muhun. Se alko minusta kyseleen kaikenlaista, mutta ei viititty jäähä sinne kauvaksi aikaa koska oli muitaki menoja. Ja muutenki meni vähän maku niistä miehistä ku se yks tuli siihen mulle huutamaan että oon vieny sen paikan!? Eihän niissä ravintolan penkeissä perkele lue kenen ne on!!

Mentiin sitten sinne päätukikohtaan, eli clubiin. Siellä ei ollu kettään ja muutenki päästiin ilimatteeksi sisälle! Saatiimpa jopa alennuksia juomista ku oltiin ensimmäisiä :D Sinne sitten alkoki tulemaan minun tuttuja ja siinä puhuinki paskaa niitten kanssa. Eiköhän sitten jonku puolen tunnin sissään tule se työkaverin kaveri ja ne pojat ja liittyy meijän seuraan. Se yks niistä alko mua taas ahistelemaan ja se toinen sillä aikaa oli kuiskannu yhelle näistä tytöistä, että mulla on läskit reidet!! No ei siinä.. Kohta seki sitten yritti iskeä mua!? :D Oikeasti mitä hele... Silläkkään mittään varraa muitten ulkonäöstä sanoa mittään ku itte oli yli 100 kilonen ja ruma ja rasittava naamalle räkivä ja kaiken lisäksi hyvin hyvin epäkohtelias paskiainen! ;D

Me lähettiin siittä poijes ku ei vaan yksinkertasesti jaksanu niitä kuunella. Vaihettiin kokonaan baaria ja siellä sitten tuli joku tosi sulonen mies mulle laulamaan :) Harmi vaan että mua ennen se oli käyny laulamassa sammaa laulua parille muullekki tytölle ja mun jälkeen se meni lissää lauleleen. Toinen mies sitten tuli siellä kyseleen että oonko lähössä jo kotia ja sannoin että pakko ku on näläkä ja alakaa väsyttään, niin se ehotti että menen sen luo nukkumaan :DD Mikäs siinä.. Annoin sillekki pakit ;D

Saatiin kyyti siittä sitten grillille ja määpä tilasin kanahampparin. Laukkuki levisi sinne grillin pihalle, mutta onneksi yks mies sitten autto ne tavarat sieltä ylös :D Soittelin kännipuheluita mun entisen kanssa ja kohta oltiinki tultu takasin ''kotia''. Syötiin, jauhettiin gaggaa ja mää sammuinki ku saunalyhty ku sillä aikaa työkaveri ja sen mies riiteli makkarissa :D HIENO ILTA! Joskus uusiksi!